پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

پریا دخترگلم

شیرین زبونی های دخترگلم

1390/7/12 9:40
نویسنده : مامان گیتی
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

بعد از مدت طولانی دوباره اومدم ازکارهایی که می کنی برات بنویسم عزیزم ازدستم ناراحت نباش مدتی بود مطلب نمی نوشتم حسش نبود دیگه چی کارکنم .......

پریا جان چندروز پیش اومدم مهد دنبالت داشتیم میرفتیم خونه به من میگی مامان موهای دستم در اومده میخوام وقتی بزرگ شدم موهای صورتمم در بیاد بابا بشم بعد دو تا بابا داشته باشیم خنده نمی دونی وقتی این حرفو زدی من داشتم از تعجب شاخ در می آوردم و غش کردم از خنده که چه طور این فکر به ذهن تو رسیده ای شیطون بلا خنده

از دیشب برات بگم عزیزم برای شام میخواستم کتلت درست کنم با سیب زمینی سرخ کرده از اونجایی که خیلی دوست داری کارخونه انجام بدی شروع کردی کمک من سیب زمینی خورد کردن یک چاقوی یک بار مصرف برداشته بودی و سیب زمینی ها رو خورد میکردی الهی فدات بشم که با چاقو یک بارمصرف چقدر زحمت میکشیدی تا سیب زمینی ها خورد بشه روی سیب زمینی خط مینداختی بعد با دست از روی خط خورد میکردی تمام انگشتهات پوستش پیرشده بود بهت میگم پریا جان عزیزم نمیخواد زحمت بکشی دستهای کوچولوت خسته میشه میگی آخه مامان شما هم خسته میشی ........ الهی من فدای تو بشم که این قدر مهربونی عزیزم.

پریا جان فعلا کارم زیاد باید برم  دوست دارم قد ی دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پری
12 مهر 90 11:11
آخی فدااااااااااش ببین چقدر به فکر مامانشه خوش به حالت که دختر داری مامان گیتی
مامی
12 مهر 90 12:11
سلام من سوده مامان آنیسا هستم یه وبلاگ واسه مامانا درست کردم اگه دوست داشتین به من و دخترم سر بزنین خوشحال میشم بوس واسه نی نی شما http://ssana90.blogfa.com/ http://ana89.niniweblog.com/
فهیمه بانوو
16 مهر 90 8:37
گیتی جوون داره حسودیم میشه هااااااا ایششششششششمنم دختر میخواممممممممممممممممممممممم

واسه پریا جوووونم


با احساس بچه شما که فکرکنم خیلی خیییییلی با احساس باشه