پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پریا دخترگلم

دعواي كودكانه

1392/8/26 9:44
نویسنده : مامان گیتی
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم پريا جان چند روز پيش توي مدرسه با شاديا دعوا كرده بودي خودت كه هيچي به من نگفتي ديدم چشمات قرمزه ازت پرسيدم چي شده گفتي هيچي گفتم پس چرا چشمات قرمزه گفتي مامان جون تي تاپمو با چاقو تكه تكه كرده بود توي ظرف گذاشته بود براي تغذيم به شاديا تعارف كردم  اونم همشو خورد فقط يك تكه خودم  خوردم  و ظاهرا سر اين موضوع با هم دعوا كرده بودين از اونجايي كه تو خيلي تودار هستي كل ماجرا رو براي من تعريف نكردي ولي خانم قشقايي ( مديرمدرسه ) به مامان شاديا گفته بوده چون فرداي اون روز مامان شاديا براي شما يك تي تاپ خريده بود و داده بود به شاديا كه بهت بده و از اون روز به بعد هم جاي شما رو عوض كردن و اومدي ميز اول پيش نيكي نشستي و دوست جديد پيدا كردي ديروز هم به من ميگفتي من با شاديا قهرم چشمک

دنياي خيلي قشنگي داريد . اميدوارم هميشه سالم و سرحال باشي عزيزم

عزيزم دوست دارم قد ي دنياماچ

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خووووووووووووووودم:d
21 فروردین 97 12:51
خوشحالم که خوشحال شدین مامان مهربون پریان جون و پریای خوشگلممحبت
بازم همون خودددددددددددددم :d:d
21 فروردین 97 12:53
ببخشید اشتباه نوشتم مامان مهربون پریا جووونمخندونکبوس