پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پریا دخترگلم

نگرانی های من

1390/7/19 15:24
نویسنده : مامان گیتی
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم پریا جان میخوام ازدستت شکایت کنم و کمی از اذیتهات بنویسم دو روز پیش که اومدم مهددنبالت دیدم خیلی آروم اومدی بیرون دهنت هم باز نمیکنی بهت گفتم پریا چی شده ولی اصلا جواب ندادی کفشهاتو پات کردم اومدی توی حیاط که بازی کنی خاله ساناز صدامون کرد گفت که چه اتفاقی افتاده به خودت گفت پریا به مامان بگو چی شده ولی تو جواب نمیدادی منم که دیگه دل تو دلم نبود که آیا چه اتفاقی افتاده تا اینکه خاله ساناز گفت امروز پریا بازی میکرده افتاده لثه اش خون اومده وای مردم و زنده شدم گفتم چرا ؟ دهنتو باز کن ببینم ولی این دهن باز نشد که نشد ساناز گفت یک کمی بالای دندونش خون اومده خلاصه اومدیم خونه تا اینکه تونستم یواش یواش به حرفت بیارم و کامل برام توضیح دادی که من روی میز بودم میخواستم بیام پایین غزل بالشت رو از زیر پام کشید من خوردم زمین دهنم خون اومد خاله اومد دهنمو پاک کرد بعد غزل هم دعوا کرد . ( خداراشکر که به خیر گذشته )

چند روزی هم هست که درست غذا نمیخوری و همش نق نق می کنی و می گی دلم درد می کنه عصبانیمن که دیگه دارم دیوانه میشم از دستت دیشب میگم شام چی درست کنم بخوری گفتی سوپ با ماکارانی من هم سوپ درست کردم به زور نصف پیاله خوردی ماکارانی هم توی دهنت نکردی حالا اگه خودت جای من بودی چی کارمیکردی عصبانیعصبانیخیلی نگرانت هستم هیچی نمیخوری ولی مربی مهدکودکت میگه توی مهد خوب غذا میخوری من که نیستم ببینم امیدوارم همین طور باشه نگران

عزیزم دوست دارم امیدوارم همیشه سالم باشی قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پری
27 مهر 90 10:39
امان از شیطنت های بچه ها دل همه رو هم آب می کنن اگه هم نخواسته بگه چی شده دوست نداشته نگرانت کنه. نگران نباش گیتی جون همه بچه ها مشکل غذا دارند کم کم رو به راه میشه
فهیمه بانوو
7 آبان 90 9:45
انشاا که همیشه هر دوتون سلامت و شاد باشین... خداروشکر بخیر گذشته ...
کاکل زری یا ناز پری
7 آبان 90 17:43
سلام مامان گیتی چرا هنوز آپ نکردییییییییییی؟؟؟؟