پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

پریا دخترگلم

پریا تفنگ دارشد

1389/11/24 14:51
نویسنده : مامان گیتی
226 بازدید
اشتراک گذاری

پریا جان دیشب که بابا از سرکاراومد خونه برات یک تفنگ خریده بود چون شب قبلش خودت گفتی که تفنگ میخوای بابا هم بهت قول داد فردا که اومدم برات میخرم و حالا به قولش عمل کرده بود و حسابی ذوق کردی و تفنگ بازی شروع شد و منو و بابا رو کشتی تلفن هم زدی به مامان جون و گفتی که بابا برام تفنگ خریده .

راستی از ماجرای چند روز پیش هم بنویسم که وقتی بزرگ شدی و خوندی کلی بخندی

سه روز پیش که از شرکت اومدم مهد دنبالت رفتیم خونه مامان جون توی راه بهت گفتم رفتیم خونه مامان جون زود بریم خونمونها گریه نکنی بگی میخوام بمونم شما هم قبول کردی خلاصه رسیدیم خونه مامان جون که مشغول سبزی پاک کردن بود تا سبزی ها رو دیدی گفتی من توپ توپی ها رو پاک کنم ( منظورت تربچه ها بود ) مامان جون مجبور شد تربچه ها رو ببره بشوره بعد بیاره تا تو پاک کنی و بعد از ۱۰دقیقه گفتی خوابم میاد من بهت گفتم مگه الان موقع خواب از تو اصرار که رختخواب برام بیار آوردم و توی رختخواب دراز کشیدی تازه فهمیدیم که داری به ما کلک میزنی که نریم خونمون و همون جا بمونی ( خیلی کلکی ) مامان جون هم که فهمید تو میخوای اونجا بمونی مارو نگه داشت و شام درست کرد و بابا هم اومد اونجا بعد از شام رفتیم خونمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهیمه بانوو
26 بهمن 89 9:12
سلام به عزیزان دل خوووودم الهی الهی چقد ناز .. به این کلکی که زده بود کلی خندیدم چقد قشنگی می نویسی خداییش ادمو هوس می ندازی دختر دار بشه
فهیمه بانووو
26 بهمن 89 9:14
منظور از عزیزان دل خودم . پریا و مامانیش بوداا کسی رو هوا نزنه اون بووسا روو . چون من هرکسی رو نمی بوسم