پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

پریا دخترگلم

پریای شیرین زبان

1389/11/18 14:55
نویسنده : مامان گیتی
231 بازدید
اشتراک گذاری

پریا خیلی شیرین زبون شدی کلی حرف می زنی کتاب می خونی ولی کتاب خوندنتو فقط خودمون متوجه میشیم دیروز جایی میخواستی بری کارداشتی  ببخشید(wc ) میگفتی مامان نه بیاد هودم برم هودم بشورم رفتی و لباساتم یک کمی خیس کردی و اومدی بیرون .

همه کار می خوای بکنی تا من میخوام جارو کنم فوری میای جارو میگیری می گی هودم هودم جاروکنم  و چون جارو سنگین زورت نمی رسه با لوله جاروبرقی به چپ و راست میری تا تعادلتو حفظ کنی و بتونی جاروکنی با چه زحمتی

تا پای ظرفشویی میرم ظرف بشورم فوری میایی من بشورم باید بغلت بکنم تا جنابعالی ظرف بشوری و آستین لباستو خیس بکنی من هم کمردردبگیرم  بعد هم من دعوات کنم و گاهی اوقات با گریه بری کنار

راستی بستنی هم خیلی دوست داری به بستنی میگی ببسی .به سیب میگی بیس

خیلی خوردنی شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)