پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

پریا دخترگلم

ورود پريا به مهدکودک

1389/11/19 15:27
نویسنده : مامان گیتی
841 بازدید
اشتراک گذاری

پريا جون ميخوام برگردم به 2سال قبل . وقتی تو 5ماهت شد من بايد ميرفتم سرکار و توروميبرديم پيش مامان جون حسابی ازتو نگهداری می کرد و دوستت داشت و داره تا يک سال و ده ماهت که شد پيش مامان جون بودی و حسابی مامان جونو اذيت کردی از فروردين امسال (89) بردمت مهدکودک شکوفه باران اوايل خيلی گريه می کردی و بی قراربودی من و بابا خيلی نگرانت بوديم اين دوران سخت نزديک دو ماه طول کشيد تا کم کم به مهد عادت کردی و گريه هات قطع شد و حالا ديگه مهدو خيلی دوست داری هروقت دلت برای مامان جون تنگ ميشه ميگی مامان نی نی يا تعطيل بريم مامان جون . مامان جون تعطيل نيست .

 صبح ها خيلی سخت وقتی می بينم تو آروم و معصوم خوابی و من مجبورم تورو از رختخوابت جدا کنم و ببرمت مهد ولی وقتی ميريم می بينم بيشتر دوستات مثل تو توی خواب ميان مهد و وقتی چشمای خوشگلتونو باز می کنين خاله های مهربون مهد و می بينين و وقتی عصر ميام دنبالت کلی همديگرو بغل می کنيم و بوس و همديگرو حسابی تحويل می گيريم .

 دختر گلم خيلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسترن
19 بهمن 89 16:18
فهیمه بانوو
20 بهمن 89 9:46
وای گیتی جان چقد قشنگ و با احساس می نویسی منم از اون پریا ها میخوام که مامانش بشم(گریه با صدای بسیار بلند)